Wednesday, January 25, 2012

Wordless Wednesday #6 : Layang-Layang Petang

Main layang-layang bagaikan mengawal sesebuah hubungan kan? Kena pandai hulur tali n tarik bile perlu. Kalo sentiasa di sentap maka putus laaaa layang-layang tu atau terus-terusan hulur tali pun akan terlepas juga layang-layang tu . So pepandai la korang bertolak ansur dalam perhubungan ok.
Juz Bebelan LidiaSuraya : I x pandai main layang-layang. Dari kecik pandai tengok jer n sangat suka tengok layang-layang petang nie kat awan nan biru. Sooo tenang.
 

14 people luv this entry:

Adylia Qarissa said... [Reply to comment]

dah lama tak tengok orang main layang2...tenang jer jiwa bila dapat tengok layang2 terbang kan? :)

faizal abd fathi said... [Reply to comment]

kat pasir gudang ke nih??

Papa Mifz said... [Reply to comment]

dah lamo x main layang2...last maso sekolah rendah dulu...hehe

Azlan Hasan said... [Reply to comment]

daripada dulu saya try main layang2 tapi xsempat..hehehe..sempat buat jer..nak terbangkan belum sempat belajar lagi..hehehe

Regards,
-Strider-

c'axoera said... [Reply to comment]

Thanks for addin me in ur fav list :) suka sgt :D
sorry busy sket CNY sebab balik umah daddy :)

by the way, nice shot sis! keep it up!

remyhazza said... [Reply to comment]

cam kat pasir gudang jer.....
dh lama tak main layang2....
miss nyer !!!

gedek! said... [Reply to comment]

layang-layang yang putus tali bersamaan duit kita yang me'layang-layang'

haha

hai!

LidiaSuraya said... [Reply to comment]

remyhazza & faizal abd fathi : nie bukan festival layang-layang pasir gudang. Nie lelayang cenonet jer.. festival layang-layang tue this februari tau! tu tahap international tue. jum jum

Adylia Qarissa : yup aman n tenang kan?

Papa Mifz : apa kata ajak mifz main layang layang sure enjoy.

Azlan : masih belum terlambat utk belajar terbangkan ag nie. :)

c'axoera : ala camera x cukup canggih nak focus cecantik lelayang petang tue

gedek! : hohoho cam duit plak yer....

Mohd Norafzal said... [Reply to comment]

dah lama tak main layang2..sekarang lebih gemar baca buku *tetiba lari tajuk :P

Fabulous Me said... [Reply to comment]

Awww.. Byk kali jgk nakkkkkkk sgt try. Tp xde kesempatan. Btw hows ur holiday? :)

fakhri khairi said... [Reply to comment]

orang yg memutuskan layang-layang itu adalah saya

Ungu Violet said... [Reply to comment]

suka tengok org main layang2 kat tepi pandai..:)

mmg susah nak jaga perhubungan...kene pandai2 la yer..:)

AzwanRamli said... [Reply to comment]

"Give and take"...

Bitt (double IS) said... [Reply to comment]

i malas nak lari..hehehehe dulu bila nak terbangkan tu selalu tunggu time cuaca ribut nak hujan...agegegege dpt main 5 minit pastu kena jerit suh masuk umah...ngeeeeeeee