Saturday, December 17, 2011

Jum Dating Wif Shaheizy Sam

Wahhh wahhhh wahhh tak ingat tajuk entry. Sajer bikin gempaq. Sebenarnya I baru jer balik beli tiket nonton movie "SONGLAP". Entah kenapa tertarik plak ngan review pilem ni. Langsung tangkas dapatkan tiket memandang malam minggu ni, tiada pengisian. Okey showtime at 1045 pm. Sila mencantik-cantik k.

Angkara tak dapat kata sepakat. hahaha boleh camni? Sorang tengok ombak rindu, while me tengok songlap. Pelik jer minah yang jual tiket tadik tu. Sepakat membawa berkat betul ;)

Rasa pelik plak tiba-tiba i rasa sangat menyokong pilem-pilem melayu ni. Hahahaha ke terpikat dek Shaheizy Sam ??? Tapi he x cukup tinggi laa untuk menjadik.. Poooojaan hatiku. Opppsss sorry.

Jum baca review pilem "SONGLAP" ni!

Juz bebelan LidiaSuraya: Tq sis blanja nonton movie. Sooo berusaha menghiburkan hati adindamu yang sedang luka lara ni. Luka ke? Lara ke? Haaa apa kata blanjer prosperities plak lepas tu. Sure I nobatkan u as best sis ever! adakah ? Hahaha

8 people luv this entry:

Syira Rara said... [Reply to comment]

terima ksih yea singgah blog syira rara (^_^)follow u back

LidiaSuraya said... [Reply to comment]

tq to u too syira rara

cik jiehah シ said... [Reply to comment]

nk dating betul2 dgn shaheizy sam tu boleh ? heeee.. :D

Syafiq Rosli said... [Reply to comment]

wah teringin nak tengok songlap..huhu

LidiaSuraya said... [Reply to comment]

cik jiehah : hehehehe tengok jer songlap dah bley kira berdating ker??? Hahahaha
syafiq rosli : songlap penuh wif pengajaran. Should tengok laaa walaupun cerita cam agak slow. Tapi puas hati ok. :)

c'axoera said... [Reply to comment]

tak tengok pon lagi ombak windu....


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/www-13-wednesday-worst-word.html

Hanih Borhan said... [Reply to comment]

Songlap, dah tengok, tapi tak sampai expectation saya lah...Hmm

LidiaSuraya said... [Reply to comment]

Yup ceritanya agak slow skit, tapi banyakk pengajaran la... :)